Пн-Пт: з 8:30 до 17:30 Сб: з 9:30 до 15:00 Нд: вихідний
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” обміняти або повернути товар Ви можете у разі придбання Товару належної якості, а також якщо Ви придбали товар неналежної якості.
Нижче наведемо умови повернення/обміну товару у вказаних випадках.
Умови обміну (повернення) товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів” у разі придбання товару належної якості Ви маєте право обміняти непродовольчий товар на аналогічний, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обміняти товар Ви можете протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня купівлі товару, при дотриманні наступних умов:
• якщо товар не був в експлуатації;
• збережено товарний вид та споживчі властивості товару;
• збережені усі пломби, ярлики, цілісність упаковки;
• збережено розрахунковий документ (у разі наявності — гарантійний талон), виданий Вам разом з проданим товаром;
• товар не належить до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню), який визначений Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172.
1) придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
2) повернути товар та одержати сплачені за товар кошти;
3) здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. В такому разі ми повідомимо Вам про надходження товару у день його надходження.
Отже, при придбанні товару належної якості та дотриманні вищевказаних умов Вам необхідно у день звернення для обміну або повернення:
1. Повернути придбаний товар.
2. Написати заяву про обмін або повернення товару, додавши до неї розрахунковий документ (якщо надавався — гарантійний талон).
3. Надати паспорт для засвідчення особи.
При поверненні товару, кошти, сплачені за товар, будуть повернені Вам протягом 7 (семи) днів.
Умови обміну або повернення товару неналежної якості:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, Ви маєте право за своїм вибором:
1) повернути товар та отримати сплачені за товар кошти;
2) замінити товар на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у магазині.
Повернути кошти за товар або замінити на аналогічний Ви маєте право у разі дотримання наступних умов:
1. Наявність істотних недоліків, що виникли з вини виробника або продавця підтверджені висновком експертизи (за необхідності).
Відповідно до п. 12 ст. 1 Закону України “Про захист прав споживачів” істотний недолік — це недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
2. Гарантійний строк на товар не закінчився.
3. Збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату.
Отже, при придбанні товару неналежної якості та дотриманні вищевказаних умов Вам необхідно у день звернення для обміну або повернення товару:
1. Повернути придбаний товар неналежної якості.
2. Написати заяву про обмін або повернення товару, додавши до неї розрахунковий документ та гарантійний талон.
У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.
Якщо недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання, то заміна товару або повернення коштів не здійснюється.